Tuesday, November 25, 2008

Antara basikal yg menggilakan aku!

Aku kira macam dalam dilema sekarang nie. Nak beli beskal baru, duit mcm cukup cukup makan jer. Duit nak beli beskal tu ada dah now, cuma kenkadang tu, di telan mati mak, dikunyah mati bapak. Kenapa lah aku xkena lotery ker, aper aper jer lah yg mendatangkan duit untuk basikal.

Tapi aku kira okaylah sebab bersabar sikit. Tak mcm Ober gemuk tuh, hehari nak kutuk aku, hina aku, mentang dia ada basikal dabomd taiwan dia tu, hehari pun eksyen jer kat aku. Kira tahap kena pijak dah aku dgn si Ober gemuk tuh. Aku tau dia terel, laju, tapi dia tak tau perut buncit dia boleh memusnahkan kelajuan dia tuh....

Tunngulah Ober.
Bila Basikal smpai kat umah, aku back flip jer depan mata kau, even tak ada bukit kat situ..

kakaka

Sayang Ober(gemuk)

No comments: