Thursday, November 27, 2008

E.P Robot Asmara


Alhamdulilah, berkat sokongan kawan kawan dan keluarga, e.p robot tidak lama lg akan keluar dipasaran untuk tatapan pendengar malaya.

Mixing dan proses finalize sudah pun siap, tinggal print cover dan cd sajer...xsabar aku nak dengar hasil idea xsenonoh bebudak nie.

Alhamdulilah, hasil duit show yg xseberapa aku dan rakan2 kumpulkan untuk pembayaran duit rakaman ini, alhamdulilah semuanya dah dibayar.Giler xsabar nak dengar idea idea xsenonoh bebudak nie. Aku pun kira x senonoh gak...hahahahhahaha.

Thanks Nas dan Azmal (my lovely brother) datang support tgk robot peform hari tu kat VR1 Cafe, walaupun band aku nie xseberapa hebatnya nk dibandingkan dgn band2 lain, tapi mereka datang jugak tgk...thanks bro....sayang ko berdua.

Ingat Nas, Lacondeguy bakal gegar bukit bukit kat mana mana area masai dan seangkatannya.

Berdoa agar org bnyak beli cd robot, boleh aku beli beskal banshee baru, xpun aku cetak rompakkan...kekekekkekeke...kaya sikit.

Pada juad and Danial (bmx poyo longkang) kkakakakkakka

3 comments:

paranoid of death said...

Dut..asal kalau amek gambar ko nak posing camtu..kekeke..rasa mcm nak sekeh jek kepala tu..hahaha..gd luck bro..EP dah kuar nanti bitau..aku mau bli..

Nas Plague said...

tuler... mengeram jer aku tgk. Kekeke.. congrats wei.. nanti inform EP kuar...

bila nak angkat itu beskal??? dut amik commencal lah dut.. lagik cara..

Ober Frederiksen said...

aku pun sama rasa nak sekeh je gambar KUDUD seperti di majalah Utopia posing begitu. kalo ada absolut depan mata tu, baru kene dgn posing tu.